إيه أحسن طريقة أعرف اتعامل بيها وسط فريق عمل في الشغل؟

تم تعديل 2020/12/22 في لدي وظيفة

في الشغل الجديد لقيت نفسي وسط فريق جديد تماما ولازم اتعامل معاهم كلهم في الشغل، فإيه أحسن طريقة أتعامل بيها مع كل الناس اللي جوه الفريق ده؟

الكلمات الدلالية:

التعليقات

  • أهلا محمد،

    أول حاجة في التعامل مع فريق العمل هو احترامهم كلهم واحترام وتقدير شغلهم، وكمان التعامل معاهم باحترافية في الشغل وبشكل ودود بره الشغل، علشان تقدر تكسب زمايلك كلهم، وأهم حاجة هو إنك تعرف نقط قوة وضعف كل فرد في الفريق ده، علشان تقدروا توزعوا المهام صح على بعض والشغل يمشي بأعلى درجة إنتاجية ممكنة.

    تقدر تقرا في موضوع العلاقات داخل مكان العمل من خلال المقالات التالية:

    تحياتي،

    محرر مسارات

سجل دخولأو قم بإنشاء حساب لتتمكن من التعليق.